Saturday, October 27, 2007

蒲完~ 爽左??

自上次被一群玩開0既人 無端白事係 facebook 拋棄後...
小披發神經說要各自各玩...
o~ 心理嚴重失平衡一段時間...
想... 或者要咁先係相處到掛...
咁... 但係我又唔係鐘意各自出去玩 0既人...
我又唔鐘意蒲 (我演釋 = 飲酒) ...
又無人會陪我去蒲...
咁點呢?
(得閒 d 就在 msn + facebook 問... 除了一個之外無其他人覆
好可憐, 係識小披前我求左幾多個朋友幾多次先去到果 3 次~ 唉!!!)

唯一可以令自己好過 d 咪係...
咁佢都出去蒲咁多次.
唯有佢出一次我又出返去一次囉~
唯有迫自己咁做睇下會唔會好過 d...
(咁佢係二年內出去0既次數係雙手雙腳都加唔哂.)
咁我當一半, 有十次.
今晚用左一次.
但小披又出左去, 仲未返屋企喎.
(即係仲有 10 次, 仲可以夜 d 添~~ )

唉~ 又要搵人陪我去, 我都唔鐘意亦唔想試自己一個去~

唉~ 點解你唔係原本0個個你呢~~
(我以為你是啊~ )

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home