Saturday, October 27, 2007

蒲都唔識?!

是次相約了2 位好友一齊蒲~ wow~
我地都好似係第一次咁0既陣容喎~

1930 係尖咀 5 支旗桿 (海港城~) 集合
我已經開始見暈~ 我唔餓得架~~
ok~ 衝入海港城 food court
快! 要食野~
香茅豬扒湯檬 超難食!!!!
好~ 食飽就算~

之後才是正餐~ 吹水啊~
o~
行呀行~
行呀行~
蜜糖啤呢?
(一個鐘過去了, 3 個少女仍在找!)

咁求其一間啦~
撘的士會俾人鬧架~ (連人地舖名都唔記得, 無計啦~)
好~ 咁唯有入諾士佛台.
先來 sexy 系列.
第二圈來個 mama 系列. (oh! mama 係幾勁野黎架~)
三個女仔 6 杯不斷轉黎飲~ haha~

飲到 0030 因 2 位好友都要 sat 返工,
咁我又開始酒發 (眼訓)
埋單走人~
走到大街, 截的士往 mk 轉車時...
can can 唔見左呀!!!!!!

好驚! 唔知佢係咪暈左係街!

往後跑了幾步見一女子踎在路旁~
正是她!!!
呼~~

她只是吐了 2 次吧~
買了支水給她~
到旺角再來吐~
唔... 我點送你返去呢...
咁坐茶餐廳...
點知又出事. 又不適...
返到屋企都 0220...
但我成個人醒哂~
酒氣過哂~
我好易醉, 只要我不想自己醉, 大慨不會在街上醉倒~


不過... can can 以後都唔會陪我去囉... !_!

其實... 咩係蒲呀?

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home