Thursday, July 10, 2008

新環境~

簽約時...
到太古坊... 哇~
乜原間公司都幾大架喎~ (母公司係太古坊)
我諗自己著得唔係好失禮掛...
簽 contract 諗住簽幾個...
點知簽十幾廿個...
簽咩 dress code 呀, internet 呀...
(即係 personal blog 同 facebook 不能公開公司名/logo)
[即係我唔會係度講我係邊度做, 好彩我向來唔多鐘意講公司野]

返工...
哇~ 成個 site 都係我 office ...
而我地坐既 office d 人真係著得好 formal 下喎...
(有 d 汗顏... 我話哂都係主任級... 好似... 有點不入格)
即時好頭痛... 我又唔係著得型...
但我真係好鐘意著 legger
即到大腿位置的衣服加 legger~ 非常好~

結果... 我又搵返 d 裙仔著下, 襯衣西褲...
(有 d 買左係成年都無著過 :p)
[唔知點解有時會係床下底發現一d 幾個月前買既衫,
特別係自己買, 小披唔知果 d :p]

環境... 好似外國...
office 出面個湖... 好似條河咁大
(全港第二大湖)
以前對住維港, 家下對住吐露港
室內 food court 都有一排樹真係 o 嘴...
綠化得好緊要~

我係 2樓, toilet 係 1樓.
每日來回最少 4 次... (好健康)
每座不多於十層
空氣清新得很~

每天最多花半小時
最快只需 三個字
撘的士都只需三十五元
第一次享受到這種快樂~

希望順利過埋試用期啦~^^~

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hoho...唔怪得喇....

重要係主任級人馬,失敬哂~~~^^

好彩我返工著得好casual,省回不少買衫錢...

re:你話無機會一齊食宵夜嘛,我話呢d野事在人為囉,呵呵~~~^^

July 12, 2008 at 2:07 AM  
Blogger  said...

唔好咁講, 都係工一份, title 一個~

過左一排, d 人好似無著得咁 formal.
可能出面天氣真係好熱~ ^^

咁你約食飯時 call我~

July 17, 2008 at 8:03 PM  

Post a Comment

<< Home