Sunday, June 22, 2008

匪夷所思

第一天返新工
坐在大門後的當眼處, 跟 RECEPTION 只有 3步之隔
匪夷所思

冷氣開了等於沒開, 比沒有冷氣的街道還要熱的坐位
每天都在抺了幾十格廁紙 (係, 係每人一卷! 真係爆~)
匪夷所思

上班要打工咭...
我以為已經絕跡
匪夷所思

用大PAT PAT MON
O 嘴. 仲要係全畫面暗了一半, 基本是看不清所有野
匪夷所思

KEYBOARD 很硬打字時很嘈 打完會手痛
計算機要壞的
匪夷所思

BLOCK 了 INTERNET
與世隔絕
匪夷所思!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (想即走~)

第一天已經不堪,
希望工作會令我對這一切看得順眼一點

第二三天不斷開會和覆EMAIL
不斷負責解拆問題, 但沒有人為我講解過公司架構或什麼囉
匪夷所思

細0靚 廿有出頭, 但說話令人覺得很小孩.
上頭不在, 公司立即變成兒童樂園 很低能
匪夷所思

上班第二天 細0靚問我講唔講粗口
我 O 嘴, 佢知我唔講時都 O 嘴... 很爛口的細0靚
匪夷所思

RECEPTION 位姐姐天天在安排出街的同事們都很燥
每小時在爆粗嗌交數十次, 每次維持 15-30MINS (但其實對方全無還擊)
*[回家立即讚阿媽作為女人都算得上斯文!雖然係煩]
匪夷所思

每天工作氣氛憂怨
令人憂鬱...
匪夷所思

一個問題我在協助 阿GER 解決 2 星期
很多方案的EMAILS... 沒回應 沒進展
匪夷所思 (我的忍耐力有限! 怎可能2 星期都解決不到問題!)

2 個月埋 7間公司的數
但... 只有我一人之力... (2個多星期在開會和EMAILS 戰中紏纏~)
匪夷所思

D 0靚連上頭都唔怕
但要我硬著陸管實佢地 何必是我?
匪夷所思

我無法跟同事們溝通
我們只是對話... 真的有隔膜
他們爛口算 (無時無刻係度"做乜諗野"),
雖然我不介意別人爆粗,
但我工作時已煩燥, 你們還要在旁加油點火嗎?
為何在附近閒聊也不斷粗口連篇嗎?
我不是你朋友
(強調工作時不用有朋友, 同事不能當我的朋友, 所以只能當舊同事的友人)
我現在才知道我接受不了爛口同事.
無禮貌又粗佬.... 廿多歲的工廠妹... 是這景況!

匪夷所思!!!


呢個會計副經理我真係做唔黎.
雖然我知道物資短缺, 我可自費買回去. 但人...
工廠... 我真無法降低要求返工廠了.
寧願職位低一點也再接受不了~

發了一場惡夢似的~
(但重新了解自己對工作的要求)

絕版撕唔爛閃咭* 在狂派發中~
如果唔係真係很浪費:P

*經專業人仕報稱撕唔爛, 事實証明真係撕唔爛:P
閃咭仍友人們對愚名片的叫法...

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home