Thursday, May 22, 2008

感動

十幾年無見的小學同學在 facebook 相遇.
而直至昨晚才正式來個聚會.
十多人出席~
站在街角響全朵,
但我只是 o 嘴...

我完全無記憶...
我認識你嗎?
全晚就是來個回憶大會.
haha~
追憶十多年前的恩怨情愁
各人當年暗戀著誰~

haha~
想起一些沒出席同樣掛念的舊同學~
交換一下情報~

飲下酒 (啤酒, 好大鑊!)
發下癲亂唱歌
(已經唔識唱, 仲要亂唱...)
玩下骰仔...
(佢地好強~)

咁就點半!
開始搶酒飲....
(但啤酒引起身痕...)
要即閃...
返到屋企 2 點半 3點瞓...
(好痕....)

下次點都好, 都唔好飲啤酒 :p
(今日周身挍... 好痕...)

但好值得.
好開心呀!!!!
下次再多 d 人玩就好啦~

Labels:

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

我飲啤酒就好少痕,但會面紅....

再遇番小學同學真係好難得,好羨慕....^^

FACEBOOK,我就遲下先玩喇,雖然好多同學同事都有玩,仲INVITE同問我拎E-MAIL,但掙扎左好耐都係唔玩住,橫店我預左下半年將會好忙,呵呵~~~

(比自己好多藉口TIM,哇哈哈~~~:p)

May 23, 2008 at 3:23 AM  
Blogger  said...

HAHA~
敏感呢 d 野, 唔係個個都有~

咁你都無時間顧咁多野.
有時間先整啦~
我有幾個好 fd... 但唔玩 msn及所有網上活動.

May 23, 2008 at 10:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

我諗我從頭到尾只係開咗三次facebook~ 我覺得想睇晒啲嘢好攰...太多嘢玩~ 太多回覆~ 比日日十幾廿封email嚇怕咗...

May 25, 2008 at 12:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

不過遇返舊同學真係好開既事...
我同你一樣... 飲三啖會周身痕~ 好討厭... 但有時又點都要飲返啲喎~ 唉...

May 25, 2008 at 12:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

咁你有無參與過網友攪既活動呢?

嘻嘻~~~^^

May 25, 2008 at 3:55 AM  
Blogger  said...

FACEBOOK...每次一開都多幾十個requests,所以儲埋一次過... delete 佢地 :p

飲三啖... 唔只, 飲左起碼3個鐘...
無廿杯都十幾杯 :p

netfd 聚會我都會去架.
只係近年收左山.

June 4, 2008 at 10:22 PM  
Blogger  said...

This comment has been removed by the author.

June 4, 2008 at 10:22 PM  

Post a Comment

<< Home