Monday, May 19, 2008

心情沉重

地震新聞一直令人心情沉重


我本身要離開工作七年的地方亦同樣沉重

難忘:
今天, 2時 28分.
船隻及車輛長嗚 3 分鐘.
各自在座位上 (自己攪掂).

2005年 12 月14日
反世貿會議遊行連日出動.
愚忘了交 mobile fee, 被 cut.
公司樓下被反世貿人仕聚集, 被封.
生日杯麵慶祝~

見成班人跳海~
成班人放火....

傳聖火
見到張學友好似萬字夾咁大... 跑~


掛念:

公司個廁所!!!

樓下超市紅棗蛋茶, 真材實料. 只售港元七塊錢.






開始連日的 farewell lunch.
估不到是會收禮物
(當然, 我早為她們訂了禮物啦~)
很感動~~

















Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

係喎,你玩埋呢個星期呀,離別真令人不捨得...

環境變,人都會變,好好珍惜目前所擁有....


小披友人果句...好似阿sir話齋,呢d只不過係emotional selling,唔愛就係唔愛,保護自己既brand name才是重要....

May 20, 2008 at 4:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

這當然啦, 但未 PROMOTE , 人地鬼識你個 BRAND, 點知你個 BRAND NAME.

HOW TO BUILD UP THE BRAND NAME?
你知啦~

May 20, 2008 at 12:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

我同你一樣... 我都係冇用鬼... 我日日邊睇新聞邊食面都邊喊...
連亞媽都問我喊夠未? 真係好慘吖...

May 20, 2008 at 11:57 PM  

Post a Comment

<< Home