Thursday, May 8, 2008

7 MAY @ 蓮香樓

我的入職日,

我 FC 的生日,

我另一同事的生日,

我一舊同學的生日.

奇妙的一個日子.



跟舊同學們到... 蓮香樓!

舊式老店

但少了老式店的臭牌氣

(我評: 金鳯最臭)

無掟碟上菜

要糖水有糖水

(雖然擺明係加糖加水的糖水,

但誠意可加 :P)

霸王鴨好香! 推~



8 餸 1 湯 成惠 HKD 920!

推~




後記:
我真係食得好慢咩?
所有人食完傾計...
我都仲係食左一半...
(飲得個湯, 你地已經食左一半飯...
我食飯又食到一半, 湯又剩返一半...
但你地已經飲緊茶...)
要爭餸食真係唔夠你地黎~
之後仲要一邊爬飯一邊講野...
其實...
係咪只係你地食得快呢?
定係我太專心享受味蕾的快感呢?

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

七年... 唔係一個短既日子(對於正常既office工嚟講...) 係咪有好路走? 七年之癢...哈哈...

我食嘢都係好慢架... 人哋食完我仲慢慢叉慢慢食... 唔知既以為我好大食添... 其實係佢哋唔識享受... 呢啲係叫慢慢嘆呀... 咪理人目光... 做自己... :p

May 9, 2008 at 12:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

(唔見左自己個留言??)

七年之癢~ WAHAHA 係呀~
唔係好好路,轉做工廠妹~
不過捱2 年會幾好~
因為出黎做野都無乜捱過,
出去會無咁好.
家下去攞苦黎辛:P


慢慢嘆>大食
係囉... 食得慢可以係細食...
但我又會食唔飽.
食得飽時... D 人又會望住你食...
真係呢...

May 12, 2008 at 2:01 PM  

Post a Comment

<< Home