Thursday, May 8, 2008

喂~

"喂~ XX 呀~ 我係 TRACY~......."

"O... 係~"



通話結束前爆出:



"頭先你話你係 TRACY. 我諗左一陣係邊個 TRACY..."
"下, 咩有好多個 TRACY 咩?"
"你話你係野豬, 我會即刻知道係邊個~"

野豬!!!
My name is Tracy toooooo!!!!!!!!!

:P

**************************************************

可能吾 msn 及 blog 以野豬自稱
舊同學們有時會問何解
此為小女仍留有 icq 年代的習性... 有網名 @_@
而在小女形象改變期電視台正播 '野豬大改造'
(有人問是否改造成家豬...
真係啤~~~ 一聲)
故野豬之名因此起

而... 現實大家已將小女網名定為吾花名...
ok ~ 其實又無咩問題.
但請知道我都是叫 Tracy 便可了~
^^

~~THANKS~~

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

哈哈... 我知你叫tracy~ 耶~

May 14, 2008 at 11:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

多謝啊~~ 小琛老師~~

May 15, 2008 at 11:46 PM  

Post a Comment

<< Home