Wednesday, July 23, 2008

與 iphone 蜜月中~

短短幾天, 很忙~
跟小披狂玩 sms, 對!
是 sms!
因為版面以 msn對話方式 (甚至更好~) 顯示~
有點似 gmail 的同一發訊人的對話歸納顯示~
很好~

而且在 App Store 狂下載 free 的程式~

又要試 GPSA ~
(小披測試中環及 CWB 係有很大干擾,
愚測試後... 我工作和屋企係...
追蹤唔到我的仔細位置 - 整個馬鞍山?!)

用 meboo online MSN, Facebook, 上網...
英文有 keyboard,
中文有併音及手寫...
我發現 keyboard 打倉頡係快過手寫好多....
(雖然好多時手寫很醜怪~)
而我已經很習慣寫字時用簡體 :p

最重要係: 有 ipod @0@
我等左 2年, 終於有 ipod ~~
點解要等... 因為 apple d 野轉得太快.
有人怕我買左易壞版, 唔抵.
所以次次都叫我唔好買.
結果我買左 iphone 啦~~ yeah!

仲有得聖經下載添喎~
^^

繼續沉迷 iphone~

Labels:

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

你地用邊個PLAN呢???? :)
Conifer

July 25, 2008 at 12:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

我有一個同事一個同學仔都係用iphone,不過係2g的...

我玩過,介面ok.....

近排我都忙功課同論文,遲下term break應該會好少少.....

July 26, 2008 at 3:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

CONIFER
最平的 plan.

3g 好玩好多~
等你~

July 27, 2008 at 10:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

阿誠出左啦~
不過我唔出啦..
我想問下iphone係咪用唔到視像通話?
收唔到MMS?
唔可以用藍芽將D file 機過機?

今日3個人係咁講...

Conifer

July 28, 2008 at 4:37 AM  
Blogger Unknown said...

幾時同我MSN的SMS先...HAHAHA,

Conifer以上問題係全中,呢3樣都係冇,
但用開先明佢好處...HAHA

July 29, 2008 at 5:02 AM  
Blogger  said...

無錯,
不過果 3 樣我都唔用.
對我黎講... 無問題~

conifer... 你唔出呀...
目前為止...
只係小披有, 可以同我玩...
我係無朋友架 >_<~~~

July 29, 2008 at 10:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

我唔出啦~
因為佢冇個3様野都對我有用...

而家起碼阿誠,PM,Happy都有~
有3個人同你玩住先~~~:)

p.s.我唸我D朋友仲少過你...哈哈~

Conifer

July 31, 2008 at 1:55 AM  

Post a Comment

<< Home