Wednesday, October 31, 2007

病左添 >_<


氣管炎...
令我再不斷爭扎...
如以往一樣每次食藥都在爭扎~

食少一次藥好嗎?
但食遲半個鐘氣管都會好唔舒服... 點頂 4 個鐘呢?
但食左真係完全做唔到野 bor!
咁咪玩陣抖下又瞓陣先~
咁 d 野點算呀?
咁咪好番一鑊過做囉~ 你都開慣 turbo 啦~
咁講啫... 之但係...
瞓啦~ 柒頭!

結果我繼續做...
平日慣性慢動作的我
這天特別慢下來...
四周好像轉快了一點...
沒一點留情...

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

好嘢~ 留到囉留到囉~
好嘢好嘢好嘢好嘢好嘢~
小心身子呀~ 多啲休息... 飲多啲水... 做少啲嘢...呵呵...
祝早日康復~

小琛

November 4, 2007 at 1:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

HAHA~
我又試下先係咪留到言先~
>>用 other 入名都得架喎~

haha~
我只想飲多水, 排多 d 便咋...
好耐無便便... 焗到個肚好似有左咁~
好脹好辛苦喎~

做少啲嘢... 怕且命生成...
快都飛起...
引致又無端端洗左好多錢...
我痴左線!!!!

November 4, 2007 at 2:19 AM  

Post a Comment

<< Home