Monday, November 26, 2007

第一次

人生的第一次...
總令人深刻的...
我第一次上車去控制 [車] 呢個鐵皮箱~
嘩!
早一晚超緊張~
(像第一天返學的幼稚園生 XD)
結果早睡, 但睡得不好.
預早一小時, 但還是遲出門口.
趕不到巴士...
第一次因為趕時間而需要撘的士!!!!!!!

到駕校...
先取學牌 (5月30日到期啦~)
即係我 6-7月考筆試, 一直趕功課, 考試, 論文至今才有時間上車啦 :)
不禁要跟自己說句 : 真係辛苦哂~

到編車表查看自己的 [鐵皮箱] 在哪.
唔... 在學院內... 看了一陣... 找不到路怎樣跑去...
在其他學神的鐵皮箱內穿插.
好不容易找到似路的地方跟著走.
跑到去... 發現... 車牌... 不是我剛看的那個號碼啊~
又要走回去看...
終於百鳥歸巢, 下課了~
人行的路出返來啦~ (好明顯我頭先係無睇路啦~)
因為我真係睇唔到邊度有路行 :P

返去編車表... 再記下 NO.
回去 B 區再看了那排車一陣.....
O~ 原來係地下那個 NO. ... 不是車牌 NO....
(好低 B...)

好緊張~
不斷流汗~
(明白阿頭的話, 第一次上車, 冷氣開到最大, 但手腳都會滴汗!!)
老師傅問我之前有上過車嗎?
我即刻答: 無. 所以我好緊張呀~
佢用半個鐘講車的基本野.
上 1130-1220
佢真係企係出面曬住教我睇位~
今日真係好熱, 辛苦佢啦~
跟住就俾我試行圈~

O~
OK喎~
無行左去隔離線.
無入錯彎,
無踩錯腳制,
對頭車都 hold 到駕車慢慢行
慢慢行左 2 個圈 (20km/hr)
起碼無出現"舞住行"
-- 之前諗住一上車會發癲, 俾人勁踩 break~ 勁俾人鬧白痴~ 好彩都無~

老師傅好多野講,
第一堂我諗係咁~
我轉緊彎返去. 佢又點住人地話.
"唔係呀嘛... 講左成堂仲未俾個學生上車? 有無咁多野講呀? 你都轉左 2 個圈啦!"
哇...
佢想讚自己教得好... 定想俾信心我呢?

第二堂
想學睇視點, 攞線靚 d...
點知... 一邊睇, 一邊望左鏡, 後鏡, 右鏡.
老師傅又狂講野... 又要答佢... 結果線攞唔到...
仲離哂譜... 1/4 去左隔離...
之後入個彎真係舞住入!!!
哇... 一次過我真係控制唔到咁多野喎~

油門, break 仲未控制到~
仲未可以準確停到在指定位置.
仲要睇多 d 位~ 控制好 d break 同油門先~

我諗我真係好蠢~
呢位老師傅有一下係啤一聲咁想講... "你好死蠢, 有咩唔明啫?"

事原係我轉左幾個圈就叫我上斜.
第一次上斜後就慢慢落.
但我踩 break 深左 d 0既關係... 係太慢地流...
所以佢叫我放返多 d~
我一鬆多 d ... 佢就即刻叫我按返多壓...
我踩多少少... 但無咩返應喎~
成駕車係 "碌"落下咁... >0<"
因為好斜, 有 40-50 km/hr 但因為好短~
佢係我踩 break 無咩反應時, 就一野咁 dum 左一下 break!!
hahahaha~~ 我第一次俾佢踩 break...
(好明顯係好危險, 但果下係意識唔到 :p)

之後第二次上斜, 有師兄/姐 係前面斜路停車.
咁明顯我都要 手制 + N 波啦~
開車時佢教: 要踩 break 轉 D 波 再踩油鬆手制.
我呆左 2 秒... 轉頭望住佢話: 我唔明喎~
呢下佢係啤一聲咁0既樣. 再叫我轉波~ 踩油......

唔...
頭先... 抄左一次 notes... 哈~ 記錄返 D 程序~
哇... 我要考完 LAW 先上車再學喎~
梗要記錄底啦~
我怕到時我只係記得 d cases/拉丁文咁點算~

到呢刻...
我仲未接受到... 自己已經上車... 控制個鐵皮箱行左 1x 個圈~
o~~

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

我第一次上車仲衰過你啦...
你唔記得我鏟埋上石壆,
仲差D撞埋個咪錶度添....
哈~~~

格仔學院D師傅,老脾已經好過出面好多架啦~
同埋你落車前要畀分佢架麻!
佢地唔敢亂黎既~

努力呀!

November 26, 2007 at 3:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

我第一次上車仲衰過你啦...
你唔記得我鏟埋上石壆,
仲差D撞埋個咪錶度添....
哈~~~

格仔學院D師傅,老脾已經好過出面好多架啦~
同埋你落車前要畀分佢架麻!
佢地唔敢亂黎既~

努力呀!

教主字

November 26, 2007 at 3:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

咁忙都仲有時間整野食同學車,不禁說句...好野~~~!

我剩係知要開夜做,諗起想死,但真係無咩時間,無奈...><

re:你前篇所覆既話我會好好反省,謝...^^

SIU MAN

November 26, 2007 at 4:35 AM  
Blogger  said...

教主~
你咁經典有邊個會敢唔記得呀? :p

係呀~ 格仔要俾分佢~ ha~
俾分時佢係成個頭扒左係堂軚上向右望... haha~

希望會學得好啦~


siu man
"反省" 好似嚴重左喎~ 分享下啫~
唔好咁緊張~ :p

我以前係歸隱山林, 不問世事果 d 鄉姑~ 即係唔知點解 9 點已經眼訓要上床~ 平均要 10hrs 或以上先係瞓覺~ 但呢 2 年... 就算放假都無乜邊日可以瞓到 10hrs... 5-6hrs 已經好平常~

但就係因為忙...
又苦燥, 所以更加要玩下唔同0既野~
如果唔係會屈死自己~
不過我係極之懶, 係考試/功課死線前先抱佛腳 :P

另:勸你買定多 d mask 補下 d 皮膚~
(我隔離個秘書姐姐, 見住我殘... 毛孔, 暗亞, 紋仔... 唉~ 出哂~ 佢都好好人咁不斷提我理下 d 皮膚 >_< 我都想...)

November 26, 2007 at 3:10 PM  

Post a Comment

<< Home