Sunday, December 23, 2007

意外

原本這個聖誕假真的很快樂
這年的燈飾你可有留意到 ?
這幾年都沒見過這樣多得有點浮誇.
一片盛世的感覺.
我家村口的一堆燈飾.
很燦爛, 但有點刺眼.

這年是一個可以完全放鬆的聖誕.
因為前路仍在一個未知的階段.

這年想痛快的做很多很多食物.
因為小披家將開個小私人派對聚會.
我大可做很多想做的甜品小食及晚餐.
早幾天已幾了很多甜品小食材料...
(花了二三百塊錢... 但好像沒什麼見到似的)
冬至晚回家吃過飯後,
開始做了很多小食.
星期天就做了個芝士餅...
本想做多個朱古力 cake...
但約了小披食飯又跑了出去...
平晚夜下午做都可以的.
(我就是準備把成個焗爐和一大堆用具搬到小披家啦! haha)

意外在這時候出現...
o...
小披大陸親友來探親住在他住處.
今晚跟他們吃過晚飯...
有點點失落...
就像小孩不准玩般.

無所謂啦.
下年囉.

原本 2 合1 的聚會.
有一邊會取消.
有一邊會到另處繼續.

@_@

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

吓... 咁個私家party要取消? 好無隱啫... 真慘...
乖... 你整啲比我食啦咁.. 嘻嘻~

December 24, 2007 at 1:17 AM  
Blogger  said...

使唔使回得咁快呀?

咁係改去另一度開...
OK LA~
HA~ D 脆片... 俾細佬食.

December 24, 2007 at 1:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Merry Christmas & Happy New Year~~~^.^

p.s. 我想post圖,原來你呢度係support唔到....

December 25, 2007 at 1:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

梗係... 我係你fans... 今次遲返少少... 費事你又話我... 嘩哈哈...

January 1, 2008 at 3:28 AM  

Post a Comment

<< Home