Sunday, December 16, 2007

我的生日禮物 - 溫暖牌


thanks ruby~
order 的鮮黃色 (市面找不到的顏色)
超輕軟綿綿的質地
很暖啊~

(終於有人織俾我啦~ haha~)
愚媽曾用 6 年織左件黃色背心給我 (唯一的織物)
(手工是一次過用 4 支針織, 不需用線連合的那種)
睇住佢織是會令人呆左....
但問題是.... 6 年後我長大了不少 (即係大隻左啦)
到現在還留守在衣櫃內好好保存.
沒機會穿出去啦~

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

我好耐無去馬交了....

你講果d大部份我都去過了.....
(除左威尼斯人),哈哈....^^

December 17, 2007 at 3:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

無名氏
我都係呢生人第二次去馬交咋.
仲要上次只係0係澳門半島玩無去其他地方.
今次都只係去左氹仔.
下次去下路環果邊先~

咁有邊度係可以一去再去呢?

December 17, 2007 at 1:37 PM  

Post a Comment

<< Home