Wednesday, December 5, 2007

學車車~

第 3 堂理論堂, 開始唔再吹水, 有 d 料到.
之後上第 6 堂實習堂~

*0*
小披到了沙田駕校看我學車喎!!

好開心啊~~

好興奮跳住咁跑去上堂~

可惜今晚在後面練泊車與掉頭~
小披在前面看不見啊~

中期考: 泊車, 窄路掉頭 及 斜路停車

三樣都學了~
lalala~

沒太大問題. 希望之後一切順順利利啦~

之後小披車我回家去~
好開針喎~~ hohohoho~~

*同事真好, 幫我編了很好的時間和導師~ gooooood~
^v^

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

祝你考牌成功~~~!

考試考成點呀?

SIU MAN

December 6, 2007 at 4:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

咁可唔可以幫埋我編個好D既阿SIR教呢?
> 3 <

教主字

December 7, 2007 at 2:24 AM  
Blogger  said...

siu man
呢個問題不能問架~ (對我來說)
多謝關心~ 不過盡左力 ( 溫左 3 個鐘)
得唔得都由得他了~

教主
你上過堂, 邊個夾到你, 你應該知.
我搵到個夾到我的. 希望 pass 啦~

December 8, 2007 at 12:13 AM  

Post a Comment

<< Home