Thursday, November 29, 2007

悲喜交集的一天

早幾天公公跌倒.
80多歲, 多年長期病.
老人跌一跌都很麻煩.
他要吊鹽水.

昨天表弟結婚.

昨晚收到消息.
醫生說在外的家人最好回來看一看老人家啦~
然後什麼都沒法做了.

決定....
這次無論如何一定要去探一下老人家!
今天在公司草擬 email 給學校
( law 20堂我因論文而有 14堂沒上課, 星期一沒溫書怎考呢?)
一邊寫... 一邊飲泣...
一邊包雲吞

隔離的秘書姐姐關心的問 : 鼻敏感嗎?
我一邊包的一邊細語: 喊緊.
她立即走過來安慰: 做咩呀? 同男友嘈交呀? 好小事啫, 好平常架~
我一邊搖頭一邊收唔到長流的淚...
她又說: 係咪做野唔開心呀?
我又搖頭, 想開口又講唔到野... 狂喊......
她立刻遞上紙巾,
我話: 我公公... 佢....
見她另一隻手又拿著紙巾向面上擦....
...... 我哭了... 她又哭...
結果我倆都在笑.... 其他同事一定覺得我們很痴線!

下午...
心情平伏了.
又一令人感慨的消息...
早 2 天生了仔的那大肚婆媽媽... 昨晚去世...
剛才探了她. 她還好. bb 很可愛~

最邪的是...
2 個月前, 大肚婆隔離房的會計部男高層爸爸去世.
1 星期後, 太太生了個 b 女.

幾個月, 雖然不是直接. 但還是覺得感慨.

週末會出發回鄉.
星期一... 試一試考天才波.

人生... 就是這樣
我一直盼望平淡似水的人生.
但我的人生不平坦.
太波動的事我受不來.

之前的交叉點找到很明顯的出路.
將來擁有多少, 是早安排好了.
不必太強求.
身邊擁有多少, 有足夠珍惜嗎?
我給自己放假~

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

公公八十歲... 要多啲陪吓佢... 見多佢幾次喇... 乖... 唔好喊喊... 有時生命既結束並唔一定只得傷感... 換個角度... 公公已經付出咗好多... 亦得到咗好多... 所有嘢都會有盡頭... 對於佢嚟講係一個善終呀... 你要鍚鍚佢...

你自己都要加油呀~

小琛

November 30, 2007 at 12:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

唔知係咪我做呢行早已睇化,呢d不幸既消息已經早已消化....

多點陪下老人家,雖然生命始終都有盡頭,但...要好好珍惜幸存的人...

睇黎我下年既命運可能同你一樣,因寫PROFOIL1而成日走堂,見步行步吧,盡了力就行了....^^

siu man

November 30, 2007 at 3:19 AM  

Post a Comment

<< Home