Monday, November 26, 2007

結束是另一個開始

結束...

另一面,

是開始...

再次陷入渾沌中...

一片混亂...

要放棄更多換'會計師'

還是放棄, 好好過活...

人生不斷的交叉點...

這次... 我不能在數分鐘 或 數十分鐘下決定...

我決定不到.......



我是極端的, 要是要做到, 只好放棄所有, 直至達標. 起碼三年!

三十歲我會取得這個資格嗎?

手背與手心的決擇.

放棄哪一個都是... 沉重的...

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

人生的確要下太多既決定,有D可能仲係無得選擇的...

好好想想自己既選擇,最重要既係,決定了就別後悔喇....^^

RE:我已習慣左訓5-6小時,太習慣夜訓,明知唔好但無計....

我得閒就會抖下,因為實在休息唔夠,而或者又想放假去玩...:p

siu man

November 27, 2007 at 11:09 PM  
Blogger  said...

呢行根本就好仆街!
長期付出多於收益!

November 29, 2007 at 9:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

冇錯... 呢行真係好仆街... 我有個仆街哥同仆街嫂嫂... 所以我明~ 你加油~3~

小琛

November 30, 2007 at 12:06 AM  

Post a Comment

<< Home