Tuesday, July 29, 2008

繼續沉溺與 iphone 戀愛~~

我很愛"亂"拍照!
真的亂來!
手機通常有很多很多照片...
因要經電腦才可轉放在 flickr
所以很多時都會....
唔記得放, 所以一轉電話就會好煩~

現在影了的相可以立即自動 upload 上 flickr!!!!
正!!!!!!!!!!!!
狂影~
(仲會有時間地點顯示為相片標題,
簡直就是日記一樣!!!! 方便到暈, 方便我呢個懶鬼~)

放上 facebook 亦得~ haha~


只是 msn 有點煩, meebo 不太隱定~
尋找好 app. 中~

最近放了片 (美劇)
得閒又睇返~ 終於可以睇下~ 正~

但... 今晚... 佢虧左...
好多 app. 都開唔到要 delete 哂佢地 lu~
又要重整先~

(個鬧鐘仲可以 set 好多個響鬧時間, 很好啊~ hohohoho~)
* n 記只可以 set 一個.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

SE都可以SET幾個響鬧時間喇....

而家仍未考慮轉IPHONE...

等遲下開放比其他台出先至考慮下喇...

為左佢而轉台?咁我嘛失去左好多”短打”友,呵呵呵~~~:P

(雖然我而家都少左好多短打)

July 31, 2008 at 2:04 AM  
Blogger  said...

IPHONE 無得短打.
手寫反而慢過打...
(我差 d 連倉頡都唔識打 :p)

July 31, 2008 at 9:55 PM  

Post a Comment

<< Home