Monday, September 29, 2008

隔離飯香之音樂共享~

早前小披㩦愚出席友人聚會~
席間,友人分享 iphone 的 applications.
(我身邊除上周收到男友送iphone 的美容妹妹外,就沒知音人了)
幸好小披陪我玩~

這個很好,推!

滿足隔離飯香的心態,
只要[朋友]電腦著了,
你用 iphone 就能上網聽[朋友]的 itunes 了~

請先下載:
www.simplifymedia.com


my screenname is crazytracy~ [請先讓我知道你是誰好喎~〕


缺點:只能開一個 app. 不能同時聽人家的歌又玩其他的 game/ 上網。

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

哈哈,因要dl去我個ipod既關係,所以係電腦係要用itune聽歌& dl....

你有興趣聽既話,我都可以dl你個sw同你share的....

當然,你唔介意聽舊歌就得,因為我呢排多數都係dl舊歌,老嘛,仍然覺得好聽d....^^

September 30, 2008 at 2:45 AM  
Blogger  said...

GOOD! WELCOME TO SHARE MUSIC!

October 1, 2008 at 10:43 PM  

Post a Comment

<< Home