Monday, September 15, 2008

快樂中秋

(早前好多要寫的都沒寫, 忘了, 寫不回 :p)

sat 早要返半 day,
人少得只有連我 3人坐在 office 內,
無心工作.

放工時, 小披 sent sms 說到了
駕車入來接我放工 \^3^/
(講左好耐, 估唔到突然到訪)
真的嚇了一跳~

晚上在小披家做節,
晚飯後又進貢到小披上司家.
她養了隻狗,
我都擔心牠會很熱情.
幸好怕狗的不只我一個 hahaha~
幸好 '沙展' 很乖, 很討好的狗~ hee~
屋主還即席表演~~ 好長氣啊~ @0@
個屋很像拍戲的場地, 很有品味, 很有格調,
很舒服的~
天台很熱, 火燒著的爐很熱,
又濕又乾, 乾完又濕, 有 d 作病.
呢係人地個廳度傾計同 hea...
竟然同小披友人做左朋友啊~~ hohoho~

最開心係有酒飲~
又有搖床玩, 原來真係好舒服架!!!

中秋之日, 瞓左一個朝早, 一個下午.
就係屋企做節食飯, 一額汗的一餐飯...
阿媽成晚不停講講講...
好彩小披快速同阿媽講道理~
我以後唔使再俾阿媽煩 lu~
(早知係咁, 阿媽早 2 年應該一早盤小披啦~)
我夾左 2 年幾... 好慘~

飯後到西灣河小披友人家,
先飲左 2 杯紅酒~ haha~ 成個人開心哂~
[我一向係有酒飲就開心, 我本來是如此, 只是一直無酒伴]
再唱 k 去~ lalalalalalaa~~
為奇雲到日本留學作祝捷會~
好開心~

MONDAY, 小披友人相約飯局.
可惜小披爹去了大陸.
我們也只得在小披家煲碟然後陪嫲嫲食飯~
3天快樂的生活就告一段落了~

[ 沒考試的生活, 真得過得很快... 快樂的記憶存下了 ^^]

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home