Monday, August 18, 2008

小披誕

過去一 星期忙得不分晝夜...
星期六早早已累得瞓了...
星期日原本打算下午三點十去看戲...
點知... 三點才起身...
洗頭, set 頭, 化埋妝... 半句鐘趕工完成出街.

到戲院...
趕得切... 但票售罄.

到 cwb 飲橙汁...
小披突然越說越激動~
(本來我覺得每次慶祝都是我獨自的活動,
因為小披每次都唔知咩事總會唔開心)
早早小披說今年不要慶祝啦~
小披就是這樣啦~ 很怪的人~
很麻煩~

原本要到世貿中心的吉列豬扒專門店



早致電訂枱被拒,
sat & sun 是無法訂枱,
如在 6pm 到都可以等到枱.
但小披又說不想食...
(其實我想返屋企食飯... :p)
好煩地拖他到吉列豬門外時已要等 30張枱!!!!!
當然, 3pm食左個飽, 早一晚又胃痛餓住瞓...
7:30pm 又胃痛...
小披又話無食小食既空間...
結果本原隔離大把位的 rice paper 都沒位了!!
好嬲!!!!!!!!!
結果花園餐廳唔好食的魚柳鐵板 T_T
(我覺得我好可憐~~)

Labels: ,

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

唔緊要啦~
下次早少少book定其他野, or book定一兩間比佢到時揀lor~~~~ :p

August 19, 2008 at 12:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

我呢排就懶到....哈哈~~~
因為係度追奧運...呵呵.....

August 24, 2008 at 2:19 AM  
Blogger  said...

"book 定一兩間比佢到時揀"
咁煩... 咁佢揀好叫我 book 仲好
(但每次食飯佢都話唔使 book, 不論 2 人或是十幾人, 最後又要等... 佢好煩~)

August 26, 2008 at 12:09 AM  

Post a Comment

<< Home