Thursday, January 3, 2008

iphone 幾時出呀? 我就黎等到癲!!!

我開始忍唔住要買
幾貴都想買果隻!
我想它做我畢業禮物喎!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

但又有人話我知...
佢過多 2 個月出行貨...
大佬... 我等行貨等左 年幾 啦!!!!!
今次係咪堅架先!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

曾幾何時我都好想買,但而家...想htc多d,嘻嘻....^^

果然係讀完書人都爽d,前幾篇寫既都係開心的事....

而我,剛忙完考試同PROJECT,而家叫做一個小TERM BREAK,一星期多後再度開波....

再度恭喜你畢業呀,哈哈~~~^^

January 6, 2008 at 1:11 AM  
Blogger  said...

唔.
求其啦...
等個電話爆炸後就買乜都好...

咁日常生活唔係開心就係唔開心啦.
ha
你有 break 就要珍惜啦. 一年唔係咁多個 小 break 架咋.

你都快啦~

January 8, 2008 at 12:19 AM  

Post a Comment

<< Home