Wednesday, February 13, 2008

以前我很嬌 但我已經長大了

無人信我論文真係交到
無人信我真係畢到業
無人信我考車可以考一次 pass

其實我都以為係一場夢

今次我唔信自己竟然 LAW 呢科可以 pass
畢竟在探公公的路途上...
我根本溫不到書
考試全部都係吹水
但... 我居然取得進入 HKICPA 的通行證...

我已經長大了.

今天未知成績前
我戴著前日才買的新耳環
我報了 2 年的 MYOGA
買了一支新香水

我開始發瘋亂花錢了.

這是長大的一部份嗎?
HAHAHA~

Labels: , ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

恭喜哂,繼續努力~~~^^

祝情人節快樂,同小披過得開開心心....^^

siu man

February 14, 2008 at 3:16 AM  

Post a Comment

<< Home