Monday, February 11, 2008

考完車 YEAH~



沙田段段路都有工程.
有天回家等車時拍的.
那晚很凍 (沙田比市區少 4-5 度)
巴士班次亦很疏落.
學了十堂 加 2 堂
(免費加堂, 多謝朋友及同事們,
因為他們報名時說我為介紹人,
大家都因此加多一堂,
結果我就多了 2 堂啦~)
加一堂隨車觀察
(路... 實在真的認了很多很多次才記得 :p)
小披很早前已駕車行了幾條考試路線...
結果我認錯路...
行錯了 heee~ 幸好還可以回到家 :p
年三十晚 (6 FEB 2008)
早早 930學車.
我又再次遲出門口
結果撘的士
今次佢食水深,
次次都係 HKD25 左右
今次佢個錶有古惑
要 HKD45!!! (全程無塞車喎!)
不過我費事同佢嗌.
俾錢就走 (次次我俾完錢都會有禮貌咁講下唔該)
今次... 門都大大力 'BANG' 埋去!
因為睇完祖兒演唱會傻嗌後
病了... 一真食藥...
食左個幾星期...
但學車高峯期都在這一個星期內.
藥雖然不引致眼瞓
但... 頭郤很痛...
奇怪的一次
全日頭都很痛很痛 (痛得真的把頭撞向小披及硬物)
但一上車... 居然不痛了...
這天學車有點出事.
所有事都不妥.
彎轉不到,
軚渣不緊,
油門腳制有點亂...
師傅有點發癲... 很慌亂...
總之就很出事!!!
到課堂快完結才回復一點水準.
但已經是最後一課.
還有 45分鐘就要報到準備考試.
很驚................
那種... 不祥感覺...
開始胡思亂想
... 其實不應該今又考啊~
... 好似未上夠堂...
... 要不要再加鐘呢...
... 加鐘又會不會趕不及考試呢...
結果呆呆坐在 CANTEEN
一下子...
膽粗粗的...
衝了去報到... 試車...
提早了考車!
一開車...
望鏡, 左中右望, 打燈
放下了手制, 轉了 P 波去 D 波.
望望手制...
啊... 我放了手制!!!!
(平時步驟是轉波後才放下手制)
很亂很亂 不斷左右狂擰頭
(果刻是很驚的!!)
幸好車在斜路沒動, 他亦沒喝停我.
因為我踩住腳制.... 呼~~
繼續開車~
考試時有一個位是VAN 仔, 紅 VAN, 大長貨櫃車打燈爬頭.
我見 VAN 仔在很遠打燈, 有位入.
我保持車速.
再有紅 VAN 及 大長貨櫃車在旁.
只見紅 VAN 打燈, 我與大長貨櫃車並排.
我才開始減慢...
才看見.... 大長貨櫃車 亦在打燈!!!
最後才停慢...
[結果因此我有 4 個掦]
回學校... 因為太心急...
軚轉多了, 以致在坑渠蓋上行走... '冰零班冷' x N 次
[又多 3 個掦]
幸好... 合格了~
但感覺好像還未學得夠似的.
(即使取到車牌, 我暫時不敢在駕車出街)
學車平過讀書:
學費: HKD4,1XX
雜費: HKD2,000
合共: HKD6,1XX
考完攞牌要俾 HKD900 (10 年牌)
才 HKD7,000....
但駕駛是操控自己及車上乘客的安全.
HKD7,000 好像... 有點兒戲 :P

Labels: , ,

2 Comments:

Blogger Unknown said...

都唔係兒戲的,咁自動波一次pass係正常的.

February 11, 2008 at 9:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

無話唔正常, 只係覺得好似太快學完咁啫...
(所有人都唔係好信我一次 pass...)

February 12, 2008 at 9:45 PM  

Post a Comment

<< Home