Saturday, January 12, 2008

未畢業.... 先興奮!!




(頭頂城大)

今日取袍後就立即影相去~
但件袍... 好難先著得好啊~~
真係唔易著.
(幸好有同學提醒 check 下岩唔岩碼.
原來我填的跟他們給的剛好倒轉了啊~)
好彩有一班好友幫手~
而我因此遲到... 1445 才午餐... 亦害同行者遲了進餐...
真不好意思.

o~
他們還買了花和公仔.
我覺得被他們的愛包住咁~~ 好熱呀~~~~
hahahaha~



今天還得知一件喜事~
雙喜~
yeah~

thanks all my lovely girlsssss~
^3^

*******************************************

另: 今天穿波鞋, 牛仔褲. 我覺得跟件袍很相襯喎~~
(如果行禮都可以咁著就好. 幾舒服~ :p)

另: 我覺得我咁'符祿' 可以畢業,
之後的興奮,
之後的影相,
很多安排上,
和麻煩程度...
我都覺得跟結婚很相似.
一生人一次
[well, 夠了, 我唔會攞多個學位/ master 囉 :)]

Labels:

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

恭喜晒呀...
我畢業時都冇影相... 唉~ 有少少遺憾~
re:個cake係手指餅底+曲奇妙趣cream+蛋糕+雜果~

January 13, 2008 at 12:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

再度恭喜你呀....^^

我早排每次經過大學門口,同埋大學內,都見到好多畢業同學影相,好羨慕,唯有安慰自己好快好快就到我喇....

re:唔快喇,我明年中就讀完喇,年尾做論文差不多喇,聽講仲要見supervisor四次,仲要交proposal比佢睇呀....

January 13, 2008 at 2:57 AM  
Blogger  said...

小琛
點解會無影相架 ?
不過我有一個同事都話無著袍同戴 4 方帽.

果 cake... 幾得意喎... 曲奇妙趣cream... 會唔會食完好奇妙趣怪呢... hahaha~

師妹
我都經歷呢種感受 2 年~ haha~
咁咁快... 下年畢業?@_@

January 14, 2008 at 10:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

因為我係07年3月知道畢業...果時啱啱知爸爸病...諗住等佢做完手術出院一齊影... 但係...自從爸爸出院後身體一日一日差落去...
家陣我唔打算再影返..

January 16, 2008 at 2:07 AM  
Blogger  said...

小琛
o~ sorry~~

January 16, 2008 at 11:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

傻啦... 有啲嘢... 過咗就冇... 唯有抓緊每一刻囉~

January 27, 2008 at 12:15 AM  

Post a Comment

<< Home