Tuesday, January 8, 2008

好忙嗎?

沒上課, 反而沒空坐在電腦前打日記 lu

吃了很多餐

跟友好學友們吃 cova 甜品 buffet
(恨左 2 年, 次次放學經過都要抺口水的
每次都是匆匆的走過)

原本平凡的除夕,
過了不一樣的.
用特別的角度看了煙花. haha

中學同學的聚會~
多得她們.
早幾年的陪伴,
至今仍令我覺得自己很幸運.
真係好彩有妳們~

o~
還有 boxing day 在 ruby tuesday 跟小披友人們一起聚餐~ ^^

好肥添...

********************************************************

上星期忙得要命
在公司連續 2 天沒 online
(全 office, 只有一人有我 msn)
marketing 姐姐走過我的位
喂了一下
輕聲問很忙嘛

成枱單, 紙 和 filesssssss
埋首當中的頭慢慢抬起
連對方的樣子還未看清己肯定地點頭.

對方快閃地走開去.

轉頭 "卜" 一聲
抬頭再看
一包小百力滋
上面一大張黃色 memo
寫上 "加油!! 努力!!"

o!!!
呆了幾秒
這種感動... 這種很體貼的感動啊~
無語的
語塞了

(她其實是另一間子公司的同事啊~)


"誰感動您心就在這一秒內"

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

我考完試仲要忙project,剛忙完了,叫做有個多星期break....

我會珍惜break,有休息機會,年尾開始做work base profoil(即論文)想起就....><

人從來都不可憐,但人都喜愛自憐<---我幾時有講過,失左憶tim...:p

原來我講既野對你都有幾大既影響力喎,呵呵~~~^^

January 9, 2008 at 3:31 AM  
Blogger  said...

咁快做論文???

hee~
我都唔記得係邊度睇度...
咁唔會係siu sam 呢...... :p

岩聽的, 會擅取~

January 12, 2008 at 10:20 PM  

Post a Comment

<< Home