Monday, January 28, 2008

終於看了 dvd 的色戒
(湯唯都唔係咁似我啫~)
唔, 套戲好複雜... 好女人
如果唔係梁朝偉, 如果唔係李安
套戲唔知會點, 但一定唔好睇...
因為又係講歷史...
個人對歷史片有點... 不喜歡
或者係愚媽講太多...
我唔想知囉...
個人感覺 la~


末世凶煞 (Cloverfield)
原來要咁睇
小披睇 2 次
(我呢隻豬係從未試過買飛入戲院睇同一套戲 2 次)
都唔明 (要睇可以等出碟先去租/買黎睇)
但特別事件例外啦~

在小披買 <色戒 > 時,
聽到有人談論某套戲...
小披係爆笑
他們的形容詞 : 唔好睇, 好睇, 超好睇
當然我覺得沒什麼啦~
我以前都是這樣子的.


~ 只是娛樂, 像電視劇
那期有空, 做什麼了, 在中間作選擇.
沒空, 我也不會知亦不打算知有什麼好看不好看.
忙我的就好了.

戲的形容詞
唔好睇, 好睇, 超好睇
還可以說什麼?

初初跟小披看戲後總會吵架
因為大家開開心心看完
豬: 好睇 (開心中)
公: 係呀~ 個劇情咁咁咁, 個導演點點點....
豬: 哦~ heee ~ (繼續好開心.. 笑~)
公: 你做乜笑呀!
豬: 吓....

好奇怪的 @_@
看完戲就不准笑...
所以總吵嘴
明顯的覺得他在'嘹' 交嗌!

好多次之後
當然我都係傻下傻下繼續笑.
佢仍然發表電影人角度的意見.
社會學, 人性, 很多導演用的手法...
原來戲要看導演... haha (看電視劇哪會看誰是監製/編劇)


其實是很有學問的.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home