Wednesday, January 16, 2008

今日去飛車呀~~

考了中期試後,
今天... hahaha~
第一次 '渣' 架車車出街啦~

興奮多過緊張
在場內行了一個圈就出街~
一出去就好大膽慢慢加油
開到 40-50km/hr
居然無俾人喝停喎~
只係叫我
"前面燈位就要開始收油啦~
呢度都只係可以開到 50 架咋"
XD
我咪差 D 學牌超速 :P

之後學轉彎,
入迴旋處,
CUT 線

講真
我今次出街真係驚.
CUT 線!
因為... 原來軚真係好難渣得定.
只要少少輕輕向左/右 '育' 少少...
佢就會... 已經去左隔離線!!!!!!!!!!
因為開頭我很大角度的轉軚...
結果佢要踩腳制同捉我手軚...
:( 果下好驚.... 下....

之後佢幫我轉線仲驚...
因為我望鏡.... X 3
之後向前望...
佢叫我俾油...
咁就...
佢已經幫我轉左線啦!!!!
望返自己手軚... 唔~
真係好少角度就做到了~

係學院...
同考泊位...
要轉的角度真的要很大...
出了街
深深明白...
"速度會影響角度"

另一驚位就係....
我完全...
唔記得車除了前面還有後面...
HEE~
無習慣去睇盲點喎...
在幾個迴旋處 / 彎位 都總有 D 唔生性
同唔知死既車係停在出口處不遠...
WOW~
出左迴旋處 / 彎位要渣直手軚
但要避車... 必須轉過去對面線先過到.
好啦~ 車頭過左就轉返過去自己線...
但我完全係無諗過... 車尾... 過左未...
HAHAHA~
結果就係咁俾佢又捉我手軚啦~
唔...
我要留意的... 真係太多啦....
邊睇得切咁多野喎!!!

:(

Labels:

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

祝你一次pass~ 加油~

January 17, 2008 at 1:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

努力呀~~~

教主字~

January 18, 2008 at 1:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

你都好野囉,新手就渣快車,好彩無比人捉咋....

加油~~~^^

January 19, 2008 at 4:15 AM  
Blogger Unknown said...

要保持驚覺唔好一舊雲~

January 19, 2008 at 3:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

小姐, 熄匙, 車牌, 身分證~~~

January 19, 2008 at 8:52 PM  
Blogger  said...

多謝各位~
仍在努力中...

January 25, 2008 at 1:47 PM  

Post a Comment

<< Home