Tuesday, January 29, 2008

馬路如虎口
開始我越'渣'越慢
因為我要記住:
我係要考試...


彎一直轉得不好...
搵食車片住入彎...
哇... 咩叫片埋黎真係知驚...
(上次係小巴.
今晚係成架巴士... 好似飛過黎咁高速入彎...
我渣日本小車仔... 真係唔同你玩...
停埋架車仔, 等巴士巨鯨片完先行)

隨車觀察
看人點渣車
先知...
我真係太快了 :P
人地又真係定好多喎.
怪不之得同一個師傅...
頭先佢在燈位前要除下眼鏡鬆一鬆啦~
:P

之後一齊教我地追角入彎
(我地 2 個女仔都係入彎唔好, 但個女仔今星期就考)
師傅以前係巴士佬喎~ HAHA~
原來巴士係咁渣架~

今晚入彎係靚左, 但仍要改進~
隨車觀察真係好喎, 唔使俾錢學野呀嘛~ WAHAHAHA~

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home