Friday, February 15, 2008

快樂情人節

過了快樂情人節
今年由我安排.
好明顯係我自把自為啦~

先訂了克勤演唱會.
(多得好友阿恩幫手 :) )
小披喜歡的, 我也是他歌迷BOR~

週末時已買了禮物給我啦.
所以今日也沒特別的,
快快樂樂的去看演唱會.

今年北方受風雪影響
香港天氣都很冷啊~
蔬菜貴得很離譜.
上年收到最美的花.
記憶像昨天發生.
今年花受天氣影響
很難開的美.
美的多很貴吧.
HAHA~
我其實不介意沒花收.
因為我不認為一天的表現
決定這人對你的愛有多少
我不覺得這天做個白痴就是愛我吧.
明知被騙還要多付錢買不好的貨啊~

每天對我好比送我一束花來得感動啊~~ HOHOHO~

-----------------------------------

15 FEB
今天繼續回答為何昨日我沒花收
幸好沒人問: 你地散左咩? (設計對白)
大多數人問: 你係 75% 之一?
或者正路問: 尋日唔見你收花 ?
HAHA~ 我很開心的回: 係呀~
佢地又俾返個奇怪表情作回覆...
乜... 我好奇怪咩?

(今年全公司只有一個人收花 :D)

...

經昨日的 '和味一番'
我想...
情人節只是商家吸血的一天
對我作為女朋友來說...
是很嬲的一天.
(當時我很想拍枱走!!)
*我真係唔餓得! 又頭痛又胃痛... 仲要 3 催 4 請!!!!!

下年我的情人節不會是 2 月 14 日啦~
擇個日做我的情人節仲好~
HEEEE~
(諗下邊日好先)

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home