Monday, November 3, 2008

回歸

轉工再轉工後第一次返回灣仔
清假同時探一探舊同事 -- 朋友~

haha~ 離開工作我才敢把他們叫作朋友呢 :p

感覺好似好耐無見 但只係五個月無見
大肚婆係我未走時未見肚
見佢時已經係 '西瓜在肚皮上' 很圓圓的 haha~
但全身又唔覺肥!
難道跳舞真的令人fit 一世??

愉愉快快的一餐飯
代我的妹妹也在席間
她也是潮州人啊~
haha 潮語交流了一會 haha~
她比我好~
她比我會說話~
我真的不會在飯局上多說太多.
我很蠢, 食飯要轉心的食. 要食飯時又要說話...
我會忘記食飯 或是 忘了說話
我又食得非常之慢...
非常'論盡'

^^ 希望我們可以再聚聚吧

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home