Monday, February 18, 2008

尋寶

因為上年成年無撘過飛機
小披好唔老泥
我都唔係咁老泥
要搵本特區護照睇下
計劃下先

今晚...
搵左成粒鐘...
搵左好多野...
就係唔見本護照...

全屋我只擁有一個鎖住的櫃筒
很大機會會係入面...
一個鐘內...
搵返我的... 回憶...

入面有咩...
hahahahaha~

細個儲的 yes! cards.
幾十張 cards ...
(如: 唱 k 用的會員咭 - 前衛等數張;
曾經好興影的即影即有咭,
好友影的沙龍相,
廿多張銀行信用咭,
咁多年的學生証, 圖書証)
heee~ 我真係好鐘意儲野囉~

我同細佬的小學成績表, 中學果 d... 唔知係邊...
中學之後就有個大 file keep 起.
仲有本中3 的家政簿添 (有教焗豬扒飯喎... )

有本相簿...
由我 2 歲 開始... wahahaha~
睇返先知... 我係咁架樣喎...
由瘦變肥... 由肥變瘦...
還找到一些跟他他他拍的照...
原來 23歲 我係咁樣樣的~~

突然回想...
原來那時我都幾濫... (飯局)
在 23-24 一年多......
我識了多少人我己記不起
基本上... msn 很久沒聯絡的...
我也就是不記得他是怎樣的樣子, 真名是什麼, 是作什麼事, 連在哪裡認識都是一個迷~
如果連 msn 都沒有的...
大慨有電話識的...
(不時有人扮熟的來電 :p
其實我不起得他是誰 :p
而通常他們都不會表明自己是誰喎...
其實我異常地善忘...
我真的忘了... 而我又會敷衍回答後收線 :p)
因為我想... 我忘記你是誰...
也就是我不會找你啦~ 你也很久沒找我啦~
那就是... 我不需要去確認你是誰.
你已經是很陌生的陌路人.
*男女皆是*
:p

*請如果打給我時, 請表明自己是誰吧,
我真的真的不是有意忘了你, 而我真的只是不小心記不起了你是誰 :p

在櫃筒內還有... :p
很多的收據, 戲票, 去過開心地方的記念品 (去過旅行的都一包包地收起 :p)
04年去過星馬5天豪華團, 跟東瀛遊 都只係 HK27xx!!!

唔, 今天去看的團... 真係團費都唔只呢個價~~ 好貴~~

最後...
本特區護照原來係......
一個經常打開無鎖的櫃筒內...
我真的隨意拋埋一邊... :P

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

咁你都幾鐘意儲野喎,哈哈....^^

而家咩都加哂囉,要知慳識儉囉....

我少同你MSN,又無你電話,希望你日後仲記得我啦,呵呵~~~:p

siu man

February 18, 2008 at 4:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

我諗我天生係做會計... 咩都儲一餐.

慳儉... 我反而越洗越大...

HEE~ 應該唔會唔記得你地空皮友~ 師妹~haha~

February 19, 2008 at 10:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

我仲驚呀... 上次晌小八家幫佢搵存摺... 竟然比我搵到我自己本特區護照... 你話幾驚呀...
我同你一樣... 慳慳埋埋啲鼓油...點知唔見幾隻雞...><

February 26, 2008 at 1:43 AM  
Blogger  said...

.... 乜有人比我更嚴重...
"小八家幫佢搵存摺" >> 即係搵緊一樣重要野.
但咁先發現自己更重要的... 居然...
wahahaha~

February 26, 2008 at 11:18 PM  

Post a Comment

<< Home