Sunday, February 24, 2008

今日係 cwb 行街
見到長江 7 仔有得買
見到一疊 6 隻杯
想買給小披友人新居入伙之喜
(其實因為我借左人家 d 野玩... 有排都唔俾返佢
有 d 唔好意思 :p)

結果因為只有深紫, 無黑色...
只好買了另一件玩意給他們啦~

另有個老死又同 bf 起了愛巢入左伙
睇定有乜好買俾她先
(如果她係男仔, 我係愛死佢 :o)

回家時做了少年特豬...
力圖阻止一宗騙案發生...
我發覺原來我蠢... 但都唔係最蠢喎~ (自我誇讚中 :p)

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

有冇見到七仔既公仔呀? 我好想要呀...
係呢... 請問你呢位超齡既少年警訊團長幾時report個案發經過呢?

February 26, 2008 at 1:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

有冇見到七仔既公仔呀? 我好想要呀...
係呢... 請問你呢位超齡既少年警訊團長幾時report個案發經過呢?

February 26, 2008 at 1:45 AM  
Blogger  said...

okok~
見到 7 仔, 但格仔店無人睇舖, 唔知幾錢~
係收音機, 可連接 usb.... 唔記得咁多.

案發好簡單:
(打埋上去先~)

February 26, 2008 at 11:39 PM  

Post a Comment

<< Home