Wednesday, April 16, 2008

亞氏保加症 = 入急症室

病, 我比較喜歡看中醫.

西醫係必須把事件重覆, 而且必須清楚自己怎樣病.
我覺得病就是唔舒服.
這這那那, 將自己所有疑似發病的因由說一遍...

今日又俾隔離村那西醫點一次.

事原上星期飲變左的寶礦力,
胃在抽痛好幾天.
昨天荷了 5-6 次.
今早又來了 2 大鑊.

決定要看醫生啦.
就近的醫生, 他比較口碑好.
我只想找點腸胃藥止胃痛而已
但他今次又唔俾藥, 要我入醫院 @0@
我再次表明, 我要些腸胃藥就好了.

他居然說, 己過了 3-4 日, 食錯野唔會咁慢先發作.
(ok, 連醫生都覺得我遲鈍!)
呢個不是普通的病! 入急症室啦~

頂! 我係出面等左成個鐘.
你唔俾藥, 仲要我自己入急症, 排多幾粒鐘?
真係痴線~

經過上次俾佢寫左封醫生紙, 晚飯時間入左急症室...
結果害我一個月照了 3 次肺...
病足一個月, 那個月我幾乎只上了 10多天工 :p
今次我搵另一個醫生証實... 自己病情是否有這麼嚴重?

另一個醫生都笑... 我是說得對.
我只是腸胃炎, 不用看急症室.
(我經常覺得除了走不動才要入急症, 行得走得入去做咩?)
要知道醫院 d 藥真係好堅! 食完真係全昏迷!

唉~
以後病都要乘巴士出去睇醫生.
這區的醫生... 太可怕了.
(我試過看西醫, 而我胃酸過多, 但給我的是增加胃酸藥... 那次真是痛死)

酷愛中醫,
可能我有這亞氏保加症... 語言障礙 :p
不用多說, 一日飲一次.
又唔使怕食左藥~ :p

食了藥, 暫時舒緩.

***************************************************************

這次我病了, 小披來探我呢~
(還是頭一次啊~~)
lalalalalalala

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home