Thursday, March 27, 2008

奇妙的一天 again!

26 MAR



早前一個好夢碎了,

整個人都慌起來了.



還讀 HKICPA 的 QP

還是轉 ACCA?



繼續在這家我已無心工作的公司工作,

還是找新工?



找新行業, 不再做會計好嗎?

繼續做會計好嗎?



很多很多問題... 解決不了.



復活節看了 (悠長假期)

好一句:
人生不是所有時間都要在加油努力,
有時神安排了一個假期給你, 待你好好重整.

不知為何... 鬆了一口氣~
對. 自我出來工作就不斷向前衝...
這幾年開始無方向...
但仍很想往前衝!
突然的跌蕩, 令人亂了.


我該好好回氣, 再出發!

在我輕鬆面對前路時...

今午, 突然與一個差不多經歷的同事傾了 35MINS
知道了在我進來前的一 D 插曲.
知道了一點本來已早知很久但未經証實的事.

今午, 人醒了.
對這家死夕一片的公司已經一早心死的我,
突然有需要加速離開的念頭.

我跟她都很相似,
只是我被欺壓得太緊要了.
本來 7年前入來時, 還算得上好人工好福利.
但 7 年後的今天, 我被欺壓 2 年人工.... 幾 k per month!!!!!

ok~ 算~

開始我跟幾個要好的同事交換 msn 同 facebook.
因為我知他們很快不會是我的同事,
他們將成為我第一班因工作而認識的朋友.

放工前接到老友來電...
ha~ 相約一起晚餐.
好啊~
1730 已經即走. (其實呢幾年真係唔想同佢 ot!)
我地 1800 係金鳯食左個快餐.
之後轉去 pc ... 飲到人地關門 2200...
仲要講唔完~
或者我地都對現狀非常不滿!
不過開心地散席, 我們都找到對策了~

幸好, 這天我遇到你們~
奇妙的一天~

祝大家都愉快~

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

唉, 我都係面對梗同一問題.......
睇黎天下烏鴉一樣黑...
衰就衰在, 做耐左同一行, 冇膽轉行咁濟....驚頂唔住失敗...
anyway, 努力啦~ (都唔知努力d咩<--我講梗自己, 好迷失下~)
坦白呀, 我都好想放一個悠長假期, 但樣樣都係錢, 睇黎都要儲返咁上下先夠薑同佢飛信... 我好想四圍旅行~

March 27, 2008 at 6:36 AM  
Blogger  said...

唔~ 天下烏鴉都係咁黑, 但你條氣順唔順... 好唔好過又真係好重要...

轉行... 唉~ 真係睇機遇先得~

話時話, 我都好想好想好想好想好旅行...

March 27, 2008 at 1:21 PM  
Blogger  said...

今晚再同其他朋友食飯...

再傾了...1900 - 0130
幾多個鐘呢... 6hrs...

我地都很不滿現況喎!

轉工萬歲!!!!!!!!!!!!!!!!

March 29, 2008 at 2:57 AM  

Post a Comment

<< Home