Wednesday, March 5, 2008

全脂豬

被小披命名.

簽 myoga 前做了小小測試

結果太震撼!!

脂肪多了雙倍
缺水
缺蛋白質
不夠礦物質

好肥但不夠營養
(還知道我對腳係唔夠肌肉唔夠力)


很好!
為我多年困擾解了畫:

1. 我多年平衡不好, 由細就 pk 到大...
即使現在, 係屋企都可以無端端跣底...
原來因為對腳同個身 d 力不平衡... 上重下輕 >__<~

2. 我唔食野但唔會瘦, 但食返野會肥好多...
但我做運動又會瘦 + 唔會咁快肥...
我比同樣運動量的人瘦得慢
( 早 4 年前, 跟我一起同期減肥的人可以 2 個月健康地瘦 8lbs...)
原來我唔夠營養, 新陳代謝超慢...


結果:
我要做運動, 練呼吸開始.
我要食有營養的食物...
(食多左野, 因為以前過份清淡, 成日唔食飯, 麥皮又一餐 :p )

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home