Monday, March 3, 2008

3200 cc 不易開

[1 Mar]
小披爹的車子年檢又大修,
修了一星期.
我取了車牌後還沒上用過它就一直修.

星期六中午路過車房,
個老細認得小披喎!!!
(小披說他只跟爸爸到過車房一次.
大慨這跟我所有網友在街上認得我是因為有小披在旁一樣吧 :p)
車房老板就是說即晚可交車給小披 ~

之後我們到銅鑼灣走走~
天氣晴朗~ 喜歡坐叮叮~
我覺得很浪漫呀~~ hee :p
(就像日落撘船一樣, 今天 [3 Mar] 放工遲了, 趕不及.
530時很美的維港... 今日無緣~)

穿著新買白皮樓的小披
坐在新送到的黑皮梳化時很有趣~
黑白皮...
但價錢相差不遠喎~ 但體積相差很遠呢~~~~
:p (我知係唔同 0既野~)

飯前車房已來電可取回車匙
(車己送回停車場, 很好的服務呢~)
飯後小披就說不如去練車囉~~~
我電了 conifer~~~
在電話我只是問: 阿誠攞左車牌未呀?
她居然回了: 我地買左車啦~

吓!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

不用多說, 立即出去操車~

小披爹那巨無霸!!!
3200 cc
睇位係學車時日本車仔的雙倍!!
軚下的腳制... 要 2-3 隻腳位才觸到油門
日本車仔都係一隻腳位喎...
仲要... 油門好好好好實, 軚很很很很鬆.
最重要係我著住短 boot .......
我居然上左車先覺.

咁多藉口, 好明顯好戲開始:
先來每人兜 2 個圈...
當我行完 2 個圈,
小披要立即下車抖抖飲 2 啖車...
道: 我未試過同死亡咁接近.
阿誠道: 我見佢頭先個圈有轉彎, 呢個彎都會轉...

原來車上0既人係嚇到鼻哥 0 都無肉....
但我望住個入口位無睇到原來...
我踩油時... 係直衝埋去部垃圾車度... :p

之後我脫了鞋只穿襪子
哇... 即刻慢哂... 因為腳制 d 紋係腳底很有按摩功效喎 :p

在小披車我回家路上~
我覺得做乘客真好 hoho ~3~

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home