Tuesday, February 26, 2008

勇字在豬心口~

案發好簡單:
撘巴士返屋企,
我坐最後一排的中間位.
左邊 2 個外籍傭工以鄉下話傾計.
右邊一家人不停講傳銷有咩唔好...
好嘈... 之際...
見到個妹妹似未踏足社會果隻傻下傻下以不憤的口氣說:
咁只係俾幾皮野, 唔使成世打工呀嘛!

我真係呆左... '成世' ?! 唔使打工??!!
乜家下 d 小朋友咁天真 同咁傻.... 好嬌嬌喎~~
我真係忍唔住... 因為我已經忍左 20 mins...
佢父母真係幾煩, 因為只係用來回 2 個 points 就不斷重覆 1x 次
個妹妹又話 咩唔係香薰, 係芳香...
一聽就知邊間啦~ 估唔到今時今日都仲0係度未接 bor~

出豬口:
唔好意思, 我多口問句... 你地係咪講緊 1b?

父母呆左...
個女又呆左...

父母答 唔知...
個女唔知答我乜...
我再問多次 "係咪 1b?"

個女點頭~
開始豬口不停:
你有用電腦, 上網 search 下佢個品牌先啦!
打工做乜要貼錢打, 仲要幾皮野!
要有自己事業, 唔想打工, 大把野做啦~
幾皮野投資/機去第 2 度回報都好過果度啦!
(當然呢個係出賣朋友經歷的時候)

父母當然加 d 油撘下嘴扇下風加多幾錢肉緊~

之後我到站, 衝落車~
而果女仔係我撘嘴之後, 態度好似溫和左,
起碼無再啤住佢阿媽, 亦無再粗聲粗氣咁駁嘴~
結果係點~ 我都想知~
不過終於我做左我想做0既. 心安理得~

Labels: , ,

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

而家d人真係,哈哈.....

講真我都未聽過呀,係咪抵打呢,嘻嘻~~~

有時唔經歷過又點會覺得自己”醒”呢,呵呵~~~^^

siu man

February 28, 2008 at 3:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

好彩佢冇SELL你炸.... = _ = !!!

教主字

March 2, 2008 at 7:09 PM  
Blogger  said...

sell 我係無用,
我唔會落撘.
第一. 我唔想做生意. 我無乜主見, 又要用自己錢去冒險... 諗下好囉~
第二. 要俾咁多錢喎... 買野分期俾或者會 (一年都洗到咁上下:p)
第三. 係街, 我唔會聽任何唔識0既人講野~ 一定係騙局~

March 3, 2008 at 10:00 PM  

Post a Comment

<< Home