Wednesday, March 19, 2008

明白: 乞啑的威力 運動的意義

昨日發生突發事.





早早電小披,


他說打了個乞'次'


扭到腰 還跪在地上


:O


我爆笑...


(此時想起希臘時的雕像加上小披頭 XD)




(1分鐘的草圖 :P)

哪知到午飯後,
他來電說痛到回了家
@-@

他說痛到走不動了...
(走不動又回了家嗎? 幹嗎不直接去醫院呢 ?
但扭到腰又該看跌打才對啊... 但他又走不動... 該叫十字車啦!)
結果我請了假,
趕緊做好手上工作就飛的去.
打算叫十字車.
哪知小披爹拉了他去看跌打!

看了好了 10 分鐘
又開始再痛...
比之前更痛的要緊!!
行,企,坐,瞓都在痛...

我又出動朋友力量,
問 3 姑 6 婆尋求解困方法...
結果係傾閒計 :P

見小披再不斷忍痛
我就不斷問:
入醫院啦~ 叫白車啦~

小披堅持待爸爸再回來才決定.

結果...
愛哭的我忍不住淚水啦~
我都覺得很痛啊~~

最後晚飯時
大家都把擔心掛在臉上...
不好吃的一頓晚飯.

之後再次落樓去看私家醫生 (西醫)
唉...
真係苦不堪言...

幸好打針食藥後小披的腰痛好轉~
坐和睡都不大辛苦~

希望早日康復~~~


(待續)

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

教主 : 嘩哈哈....(唔好意思..真係忍唔到笑..)
我真係未聽過有人打乞嚏可以扭親條腰...
> 0 < !!!

希望PM早日好返啦~
你好好照顧他啦~~~

嘩哈哈..................


誠 : 送給文生三個字 '' 年紀大''

March 20, 2008 at 12:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

小披真好野,可以忍到夜晚才睇醫生....

下次就唔好啦,唔係可以變得好嚴重哩....

take care~~!

March 21, 2008 at 5:12 AM  
Blogger  said...

^^
THANKS ALL~

佢好番好多啦~~

March 25, 2008 at 9:47 PM  

Post a Comment

<< Home