Wednesday, March 26, 2008

奇妙的一天

[電話失靈]

6 MAR

在公司的春茗上抽到 2 部手機.

我一直嚷著要買電話...

因為我很久沒買過電話,

因為公司年年的春茗, 不論枱奬還是大奬.

手機非我莫屬. 但不是我想要的...

但又不算很差...

今次繼續發生.

枱奬抽中 諾記的 2630, 大奬抽中 6500Sile

(但其他奬有現金 HK$3,000-30,000 囉...

又有勞力士... 但都唔輪到我...)



早上電小披, 抽中的 6500s 不生性... 又自己 死機...

午飯決定去中環整它一頓!

[ 財經界明人 -- 6叔 ]

放下手機待覆,

沒手機的感覺... 不太好...

原來十年前大家沒電話是很平常.

但今日沒電話... 真得很不方便啊~

何況手機哪只是普通的電話呢... mp3, 相機, 聯絡通訊錄, 行程, 記事...

o~ 我的私人秘書呀~~~~

唔...

它變得很重要...

在樓下隔離的曬相舖, 曬數碼相一張 3R 盛為 HK$3.!!!! (沒打錯, 你亦沒看錯!)

其他連銷店都只不過是HK$1.1

他... 居然狂搶遊客錢啊!!!!

結果走了去小披最後曬 E沖 C 的曬相舖. 只不過是 HKD0.8 一張!

不過男仔頭的女店員把我銀包最後的 HK$70 拿走作 Deposit...

回程返公司時碰到 6 叔在我面前剛下車衝入大廈...

[撘錯車 迷失鰂魚涌]

其實我都唔知係叫 鰂魚涌... 還是北角...

... 我八逹通在我上車後是負數...

身上沒錢... 在北角消防局下了車...

其實我以為那個我識的消防局其實係銅鑼灣消防局囉...

我以為它叫北角消防局喎.... 點解會咁... 我都唔知喎...

結果... haha~ 無錢無電話...

小披說不舒服要休息... 瞓左...

(後來我知道佢原來係因為早一晚無端端自己出去飲多了
又沒告訴我, 只說不舒服. 害我擔心了一整天! 好過份!
所以嘛~ 以後都不要信男人的話呀!)

結果...

一個傻瓜在找... 行行下見到大酒店...

唉~ 諗諗下又好似行錯方向...

再跟著電車路反方向走...

直至見到熟悉的街道...

見到銀行櫃員機已經是入了北角地域.

入到 7 增值 8逹通都已是很近小披家...

到逹小披家...

終於到逹目的地了~~

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home