Thursday, November 6, 2008

灣仔

我在這裏住了 十年
我在這裏工作了七年
合共十七年

全香港只有這個地方使我最懷念
我擁有最多最多回憶
哪有一個人可以在人生不同階段都同在一個地方留下十七年光陰

修頓的前身是街市
玩具街以前沒太多玩具店
駱克道以前日夜都有外國手水裝
現在沒了滿街女郎海報和香水味, 多了陣陣酒味
但仍舊的熱鬧喧囂 外國人的集中地
以前有老鼠走過的大排檔
現在是清潔乾淨的大街
以前是意粉屋 現在是滙豐
以前是皮具品店 現在是涼茶第一家
以前嘆茶的雙喜 現在只可食漢堡
以前的雀舖搬走了 當舖都變成歷史文物
錶舖入住了舖位 喜帖街都拆了

我見証她改變
她看著我成長

這就是年華逝去的證明.

Labels: , ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

我未做呢份之前都係灣仔返過工的...

到而家我都有同佢地一齊玩,都識左十幾年了...

我反而希望可以考完畢業試之後同一路同我一齊讀上去既同學出黎聚聚,平時大家都係返學,做功課同考試,都無咩機會一齊吹水...

November 13, 2008 at 2:55 AM  
Blogger  said...

^^

食飯食飯食飯 YEAH!


返學同聚會唔同架~
食飯食飯食飯 YEAH!

November 14, 2008 at 10:56 PM  

Post a Comment

<< Home