Friday, January 4, 2013

好心抱系列~蛋卷篇


話說北角有一家好出名的蛋卷~德成號。
聽說新年既蛋卷要在農曆8月16訂。
無錯! 係岩岩過左中秋節第二日就要仆住去排隊。
結果我傍晚時分去到已經訂完新曆12月至新年既所有柯打!!!!!

WELL~
揀個短週死死地氣咁去排隊~ 
係奶奶生日果日~ 丫老公又口快快應左人地去扒地。。。
結果奶奶生日飯要押後~ 係呢個時候我諗起好似好好味又食唔到既蛋卷~
仲早過返工, 7:30 就起身。

去到排隊8:30。。。
好多人。已經排左半條街。
排多半個鐘。。。已經見唔到龍尾~~

德成記-9 時盛況〜


終於排到。。。
差不多10 時才看到龍尾,在新年前想買的人要在這月底前早些排隊了〜

講左點辛苦排。呢個只不過係前奏。
好心抱系列又點會咁簡單就過呢~

到約左奶奶食飯當日。我放了2 盒 1 磅裝的牛油及雞蛋卷係奶奶座住旁~
奶奶一坐底就望到。(無法啦~ 2盒蛋卷真係好大 SIZE 又重。

奶奶笑住問:咩黎架? 送俾我架?
老公: 係丫~ 蛋卷~ TRACY 送俾你架~ 間野好似好出名。。。
未講完奶奶即時無笑容話: 我唔食蛋卷架喎~ 你拎返去食啦~
我 O 住嘴望住老公。。。 
良久不能說話~~~
心想又乃野了~~~

席間奶奶又提起:你係咪記錯我鐘意食鳯凰卷丫?
我心諗。。。我點知你鐘意食鳯凰卷而不能接受蛋卷呢!!!
仲要你個仔都唔知。。。

結果,食完飯。送走奶奶,撘車返屋企。我老公拎住 2盒蛋卷沿途笑我。。。



Labels: ,