Tuesday, April 22, 2008

"乜咁沙膽!!"

自考得車牌後, 用了小披爹的巨房車 (渣時真的覺得自己在渣 bus) 3 次.

3 月之後至今都沒在司機位看路面了.
現在還餘悸猶存...

話說頭一次,
跟小披友人們 - 小 con 2 口子練車.
成車人都話我手車嚇死佢地...
小披要求我停車熄匙...
然後落車飲啖水抖抖...

第二次,
小 con 2 口子已買了車.
我們分別在 2 架車中練習.
在一個紅綠燈位,
小披在我轉彎時大喝一聲...
我停哂架車... 我個心都離埋!
(架車係已經入左彎, 但係個尾未入... )
佢話我個彎轉得太快太急...
那一刻...個心離埋...
但我唔知係佢喝定我還是我真的轉得太快片入彎的離心力...


第三次是復活前果個星期天,
位於馬鞍山屋企附近練...
我未試過用小披爹的車駕駛出街 (真係有人有車的街)
真係多車...
我其實已經驚, 又俾 的士佬 '呠' 我...
太慢但小披郤說渣定了比之前好了些.
當我在一個好大的十字路口前...
見唔到前面 d 線, 又唔知怎樣回頭返去.
因為行錯路好易入左西貢. 小披還要問我 "要點行?"
那一刻好迷茫又傍惶
d 淚水於眼內 游下游下 差 d 喊出黎...
之後真係入錯一條村屋..
行行下俾部黃色 mini 對頭燈照住...

果下真係心都離埋... 我以為入錯線
點知望下後面已經俾架車頂住個車 pat pat....
我真係嚇到呆左...
用左好耐時間都泊唔到一邊.
mini 都仲係差少少先出到.

小披要落車問人點出返去.
這一刻後面已經成條車隊!!!
最後當然由小披拾手尾,由他返好部車.
不快不慢這個時候已經有幾個男人落車上黎睇咩事....

部 mini 夠位出去了~~~
出去時個乘客阿嬸話 :
"乜咁沙膽!"
跟住啤住我!


之後成條車隊 d 人經過都 啤住我!
小披渣返架車返我屋企樓下
我已經忍唔住喊... 真係好驚...

唔~ 我在駕校用廿個鐘先熟習架車點用.
但已經要考試.
唔知好彩還是不幸...
我一踼 pass

但大 cc 和重的車的駕駛方式跟日本車仔又是 2 回事.
在零路面經驗值
加頻頻打擊下...
駕駛樂趣真係零
(在學車時反而經常笑談傾計咁渣車, 真的開心十萬倍)

Labels: ,

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

同意同意加同意。。。學車時真係好玩好多。。。唉。。。我都有兩年幾冇揸過車咯。。。諗起都有啲失落。。。

April 22, 2008 at 5:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

我唔識渣車,不過曾經坐過一個新手既同事既車,真係有點膽戰心驚....

學車同正式渣車係兩回事.....

你都係train多點喇,唔係小披分分鐘唔比你再渣喇,哈哈....^^

April 23, 2008 at 2:33 AM  
Blogger  said...

小琛 > 再過一年唔渣, 我諗我要補鐘先出到街.

siu man > 問題係渣個果唔擔心, 坐果個永遠都驚. 小披開頭渣車, 我都驚, 不過對駕車好有信心,有咩事個人都唔會有事 :p

train 咪即係補鐘.
小披已經無俾駕車我渣啦~
一來我真係驚, 二來油費貴到飛起.
我寧願去旅行. 而且我呢期忙搵工見工... 真係忙...又攰.

April 24, 2008 at 1:09 PM  

Post a Comment

<< Home