Wednesday, April 16, 2008

自由~

wahaha

上星期上班時間, 媽媽很緊張的給我電話.
說第二天要趕入娘家 (返大陸).
因公公要求買壽衣並叫所有仔女, 孫, 曾孫回去.

(其實已經不只一次.)

但每次聽見都會心酸, 忍不住又再哭起來~
但他就是喜歡跟子孫玩玩.

結果 2天後, 愚媽給我來電.
公公又無事, 但需要多留幾天.

WAHAHAHA
我跟細佬都非常開心.
獨立的生活啊~
最重要係屋企還未算太亂
雖然會多做很多家務, 會很累.
但值得的. 很 FREE~~~~

:)

Labels:

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

屋企人唔係度真係好free架,哈哈...^^

如果我病,都係睇西醫為先,因為有得拎SICK LEAVE嘛,哈哈...

中醫唔係唔好,而係慢,只適宜調理,好似我d同事都係睇中醫調理,仲叫我去睇tim,嘻嘻...

我都同意,急症室係危急既時候用,但好多人係唔係都入,而我就...病都好少入,因為..醫院d藥都幾勁,二來有時都唔係好work,來來去去都係果d,好似敏感藥,我懷疑自己已經食到”純”哂....

開得勁有時都幾好,快d好嘛....

小披第一次探你,唔係丫,哈哈~~~(講笑)

April 17, 2008 at 3:20 AM  
Blogger  said...

真係好 free~~
不過我病都唔會同媽媽講.
我唔想個悠閒生活快速完結~

咁我食開中藥. 西藥一日食幾次咁麻煩.
而我又會食錯藥...


O~ 被說穿了~
他現在變好了~
他總不懂對人家好一點.
不過我喜歡... 真係犯賤...

April 17, 2008 at 8:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celulite, I hope you enjoy. The address is http://eliminando-a-celulite.blogspot.com. A hug.

April 18, 2008 at 11:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

犯賤,哈哈,只係你喜歡佢而已....

難得對你咁好,唔怪得你咁sweet丫,呵呵~~~^^

希望你同小披就正如我而家個hompy既bgm既歌詞一樣啦....^^

April 19, 2008 at 2:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

聽到老人家咁講真係好心up... 不過家陣都放心啲啦... ... 祝你公公身體健康...

April 20, 2008 at 12:26 AM  

Post a Comment

<< Home