Thursday, April 24, 2008

工作極限!

呢幾日係公司做到簡直燥狂.


今日下午被要求再改十幾份表時 ... 焗爆!


其實各位老細已經要求呢呢路路,


阻了我 2 日時間係 d 無謂野上. ok~ 你想點改咪點改囉.


但今日要我十幾份全部再打過哂 @0@


問題係... 真係好少事, 好無謂.





又俾個唔係自己公司的 auditor 狂煩住


個個鐘都係 print 野


我見隔離唔得閒拍爛當幫下...


點知佢真係唔知自己究竟係 audit 邊間公司咁


係咁搵我做呢做路...


關我鬼事呀!!





結果一個下午


爆炸~~






對所有不滿都表明~
barlabarla~

我仲好多野做喎.
事實係我已經堆到成張枱都係野.
已經係我極限.
真的不要再為無聊小事阻我清理果堆工作!


放工去見工.
必須離開這地方!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home