Saturday, April 26, 2008

越級挑戰大成功~ 我會做好呢份工!

見第二份工...
緊張到跳舞 again~~


點解見 2 份都咁緊張.
唔... 其實 2 份都係我錯手同求其 sent 出 cv 搏下.
(因為 2 份難度都高,
一份其實我都唔知佢請我係咩 post,
但都唔少野.
第二份係個 ger 的 assisstant...
都係 ger 級)

呢份 ger 級的 interview...
我係前所未有咁... 無知.
佢一黎就問有無睇過佢 website
(well~ 多得 yahoo, 我一 search 就見,
準備左先去見工~ 但都出事)
點知問高難度問題:
"你見到 d 咩?"
咁我講我見到 d 咩啦~
其實唔多.
"你覺得會計同運作上你而家做的同我地有咩唔同你?"

哇~ 仲有好多真係答左等於無答
再黎問佢行業0既事...
9 問 9 唔知...

問到我面紅耳赤成身發熱...
好想搵窿捐, 仲諗住佢會快快放我走算.
點知...
最後佢用下面一句做結尾
'ok 無咩問題, 人工方面都應該無問題, 不過都要俾老闆睇睇, 你等一陣"

我真係 o 哂嘴... 打左個突....

之後因為返大陸要過夜,
吾媽大力反對,
本想推掉算~
但他竟然說
我好適合佢地, 好 fusion, 好希望合作... 等

o... 我好 fusion?

最後又唔使過夜, 免我一役~
lalala~

佢俾我而家人工高的薪酬,
又唔介意我全無經驗,
又肯教我.

無理由唔試~

但現在好大壓力~

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

恭喜你呀,搵到好工.脫離沉悶既地方,接受新挑戰.....^^

做到幾時走呀?係咩工黎呀?a/c?

April 29, 2008 at 2:52 AM  

Post a Comment

<< Home