Thursday, April 24, 2008

見工

well~
7-8 年無見過工...

今晚第一次見工...
勁驚~
下午爆炸前勁驚又緊張又燥...
整個下午狂去廁所...
去到已經頂唔住時...
我係廁所開始跳舞...
開始放鬆自己深呼吸...

先係 傑他他 舞
再來個 belly
再整返個 bollywood

yo~
真係會好 d~


放工即閃.
立即飛的去見工.

先來一份用中文填寫表格!
(我唔記得帶相, 亦無 print 多份 cv)
好彩早早已 check 過人家企業的子公司,
所有業務種類, 相關子公司地區, 業務地區, vision, mission.
大約對答還可.

但居然出現超奇的問題...
真係急才...

1. 自我介紹 (我突然一片空白... 仲唔左好耐... 真係好緊張~)
2. 我於現在公司有什麼難忘經歷
(唔通答我咁耐公司都無升職機制?)
3. 我在現在工作上哪方面比較有興趣
(大佬呀~ 做野邊有興趣架~ 我日日係度砌 schedule~你問我邊方面強就話啫)
4. 我覺得下屬須有哪種條件
(靚仔靚女唔做得下屬得唔得?)
5. IQ, EQ & AQ 覺得自己有幾多分. 邊方面強 D?
(佢自己話因為呢期 HOT 所以都要問下喎~ 真係 Q~ )


加好多騎呢問題...

佢地 2 個人 IN 我...
有人問我似唔似自己去選港姐.
如果我企係度著住水著仲似呀!

仲有 2nd in....

仲要考咩呢......

乜家下見工興咁架?

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

哈哈,你終於的起心肝去見工啦.....

係呀,而家見工係有2次in架,不過如果你有second in,你得既機會都幾大下架....^^

而我近排工作就唔係好忙,不過唔知點解放工返屋企就好累,仲要溫書考試,已經有同學開始逼迫我啦,好彩我就黎放大假,應該都夠時間掛....

April 25, 2008 at 2:25 AM  
Blogger  said...

O~
唔係唔的起心肝,
係個市真係無想像中咁好, 咁易搵工.

sent 十幾封, 都係 agents 多.
真正見的. 都係2 份.
仲要我亂 sent 出去...

d title 勁都我都 o 嘴.
本著住一試...
點知... 請左.

April 27, 2008 at 1:58 PM  

Post a Comment

<< Home